riddersbergsbloggen

Välkommen att följa oss på Tenhults naturbruksgymnasiums hästanläggning. Växande i en attraktiv skola.

Tenhults naturbruksgymnasium, skolan som är lätt att älska.

Lämna en kommentar

DSC_9030

Jag påbörjade min utbildning i Tenhult hösten 2011 och nu är det inte ens 3 månader kvar till studenten! Tiden går så fort, speciellt när man har roligt vilket vi nästan alltid har här i Tenhult. Men det är först nu, såhär på slutet som man faktiskt inser vilken fantastisk utveckling både jag och mina kamrater har genomgått. Vi har ibland uppfattat våra lärare som tjatiga och rent av jobbiga men det jag nu har förstått är att dem gör det för att dem vill att vi elever ska lyckas, vad skulle vi vara utan deras kunskap och stöttning? När allt kommer omkring så är det faktiskt dem vi har att tacka för denna positiva utveckling och alla framgångar vi har gjort under vår tid här. Det jag tycker att jag har mest nytta av från min utveckling är ansvarstagandet, jag inser nu att detta är en jätte viktig del av vår vardag och en stor del av resultatet på de saker vi utför. Våra lärare har lyckats, alla vi elever har utvecklats till det positiva på ett eller annat sätt!

Kommentera

