riddersbergsbloggen

Välkommen att följa oss på Tenhults naturbruksgymnasiums hästanläggning. Växande i en attraktiv skola.

Det är jag som är Clara

Lämna en kommentar

1375887_683596391653401_677497524_n

Hejsan!!

Det är jag som är Clara Skogh och jag går här på Tenhults naturbruksgymnasium. Det är en mycket bra skolan med otroligt duktiga lärare och det är nog det som gör skolan så bra. Dom är otroligt kunniga och har ett helt bagage med erfarenheter som jag tror är det viktigaste av allt i undervisningen. Det bästa med skolan är att vi får vara mycket med hästarna och lära oss så mycket om dom. Jag brinner verkligen för hästar!! Själv tävlar jag hoppning och har en 6-årig valack som älskar att hoppa och är väldigt duktig på det med!!

Kommentera

