riddersbergsbloggen

Välkommen att följa oss på Tenhults naturbruksgymnasiums hästanläggning. Växande i en attraktiv skola.

Det är jag som är Tove

Lämna en kommentar

IMG_4776

Hej! Jag heter Tove, är fortfarande 16 år och går andra året är på Tenhults naturbruksgymnasium. Jag har väldigt svårt för att bestämma mig, till exempel var inte min första tanke att gå på Tenhult.. eller jo, det var min absolut första tanke men det hann komma många andra däremellan och när gymnasievalet väl skulle göras blev det inte Tenhult, men när vi fick chansen att göra omval så kändes Tenhult givet, igen. Likaså blev det med denna kursen, hade inte tänkt att läsa kommunikation från första början men som tur var kunde jag även där välja om, och nu sitter jag här och ångrar verkligen inte mina omval! Trivs hur bra som helst här på skolan tack vare alla kompisar, man kan verkligen vara sig själv till 100% och jag tror att det beror på att vi alla är lite lika, alla har hästar som sitt stora intresse.
Och våra lärare får vi inte glömma, som verkligen ser till var och en!
Har lärt mig hur mycket som helst under mitt första år, och om mitt favoritintresse! Det är det absolut bästa på denna skolan, Riddersberg och alla hästar! Får nästan varje dag tanken ”är det här verkligen skola på riktigt?” det är ju så himla kul!

Kommentera

