riddersbergsbloggen

Välkommen att följa oss på Tenhults naturbruksgymnasiums hästanläggning. Växande i en attraktiv skola.

Det är jag som är Olivia

Lämna en kommentar

bild (10)

Hej alla!
Jag heter Olivia. Jag är en av oss i redaktionsgänget till riddersbergsbloggen. Jag älskar fyrhjulingar, crossar, bilar och motorer. Jag har en egen fyrhjuling och cross, visst gillar jag hästar också, men jag ska ärligt säga att jag tröttnat lite. När jag blir stor så ska jag antingen jobba med musik eller motorer, man ska följa sitt hjärta sägs det ju. Jag har två katter också Smulan och Stina!

Kommentera

