riddersbergsbloggen

Välkommen att följa oss på Tenhults naturbruksgymnasiums hästanläggning. Växande i en attraktiv skola.

Hola amigos!

Lämna en kommentar

Det är jag som är Rebecca och går tredje året på Tenhults Naturbruksgymnasium med inriktningen professionell hästskötare.

Efter snart tre år här på Tenhults Naturbruksgymnasiet har jag lärt mig otroligt mycket! Det känns som det var igår vi började ettan och tänkte att det kommer ta år och dar innan det är våran tur att ta studenten, men nu helt plötsligt så sitter vi här på början av vår sista termin. Studentmössan är beställd, letandet efter en balklänning pågår och att inte kunna tänka att man kan göra lämna inlämningsuppgifter nästa år, utan nu måste det verkligen in innan sommaren.
Det är svårt och beskriva hur roligt det är här, man har fått fina minnen och vänner för livet!
När man sitter och tänker tillbaka så har det hänt väldigt mycket och ångrar mig inte ett dugg att jag började här, jag lovar dig att det kommer går fortare än vad man tror, för helt plötsligt så står du där och ska ta studenten!

rebecka

Kommentera

