riddersbergsbloggen

Välkommen att följa oss på Tenhults naturbruksgymnasiums hästanläggning. Växande i en attraktiv skola.

Om att ta hand om varandra…och att tänka positivt!

Lämna en kommentar

lina

Jag heter Lina Lindberg och läser kursen kommunikation och vi skulle skriva om oss själva så jag  frågade mattanten på Riddersberg  om tips hur jag är och hon tycker att jag är super trevlig, najs & störtskön vilket jag personligen håller med om, hon glömde nog berätta att jag är ganska stilig också så det får jag lägga till själv. Tittar man efter några med mjukisbyxor foppatofflor och snus i hela munnen så ser ni mitt lilla gäng. Har längtat efter studenten men nu när vi snart är där så kommer ju studentångesten. Kommer sakna alla mina fina vänner jag fått här, och alla glada elever och lärare. Riddersberg är en väldigt stor trygghet i våra liv. Dom människorna jag inte tyckte alls om i början är nu mina bästa vänner och kommer vara för livet. Både jag och mina vänner har mognat väldigt mycket tack vare denna skola, vi är helt andra människor jämfört hur vi var när vi kom hit så ni kan ju tänka er hur vi var då. Denna skola har fått en börja tänka mer positivt på allt och hur man tar hand om varnadra. Detta har varit dom bästa åren i mitt liv. Puss & kram

Kommentera

