riddersbergsbloggen

Välkommen att följa oss på Tenhults naturbruksgymnasiums hästanläggning. Växande i en attraktiv skola.

APL på Uppegården

Lämna en kommentar

Hej alla fina.

Jag heter Olivia och jag har varit oss Gert Brandon på Uppegården. Jag har fått göra en massa som  vattnat ridhuset, tömkört, plockat sten, klippt buskar, krattat gräs, fixat staket, mockat, borstat hästar, borstat tjurarna och faktiskt sett på när en kalv fötts.

Jag blev helt till mig efter första veckan det var helt perfekt för mig. Tyckte både om Noomie och Gert själv, och alla andra som var på besök. Alla dagar är ju inte lika bra som andra men man fann ändå en slags glädje av att komma ditt.

Så min praktik var helt fantastisk.

Hade gärna varit där två månader till.

katt gert

Med Vänlig Hälsning Olivia

Kommentera

