riddersbergsbloggen

Välkommen att följa oss på Tenhults naturbruksgymnasiums hästanläggning. Växande i en attraktiv skola.

Rapport från APL

Lämna en kommentar

Här kommer nästa elevs inlägg från sin APL-plats. Tack för ditt inlägg, Rebecka! Trevlig läsning!

/Anna-Karin, lärare i kursen Kommunikation

Hej!
Mitt namn är Rebecka Henning går andra året nu på hästlinjen,och nu är vi ute på APL i 3 veckor är nu på min andra vecka men tänkte skriva lite om vad jag får göra osv. Min APL plats är i ingatorp i ett stort stall och där får jag göra allt från ridning till att sköta anläggningen putsa utrustning och just nu har dom ca 12 hästar så det är fullt upp  hela tiden men trivs så himla bra,har fått förbereda både hästar och utrustning inför en tävling friserat hästar och putsat allt så det glänser det va allt för mig!

Kommentera

